Stop!

I'm stuck in a hell!

Did you know that?

You don't, do you?

I can't feel for anyone... anyone! I want to.. god I want to...

These month have been just as hard as they've been last year.

People who really knew me back then... also knew that at this time last year I was in a similar pattern...

and when I think back.. the people I was hanging out with then... is not the same people I'm with now. My life has totally change... and not to the better...

Not that I don't like the people I'm with... I really do...

But...I can't... I just can't be with anyone without having these feelings...

To get away.. I just want to get away.


Bryr jag mig?

Ärligt talat har jag ingen aning längre...Ingenting är som det var hos mig... inga känslor är de samma, inga människor fyller samma position.

Jag flyr från dem som faktiskt bryr sig...

Jag flyr från alla...
egentligen.

För att det är det enda jag kan göra...

För jag kan inte släppa in någon
Jag trodde det,
men jag kan inte.

Och visst kan jag sitta och skriva här..eller någon annanstans, jag kan sitta och slå fingrarna av mig bara för att avreagera... Jag visar känslor på det sättet.

Men ingen som är uppmärksam missar att allt handlar om samma sak.

Just att jag kan inte låta någon komma nära, blandat med alla känslor kring människor som en del av mig vill ha nära.
...

Jag läste en fråga... "Har du ljugit för någon som du tycker om?" och i mitt huvud konstruerade jag snabbt svaret...

"Ja och Nej.. som jag alltid gör: Tänjer på sanningen."

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag vet att jag kanske inte är bästa personen på att lyssna och sånt, har fått höra det alldeles nyss. Men om du vill prata om något så finns jag här som en stödjande vän :)

2008-01-27 @ 23:34:00
URL: http://www.enni.blogg.se
Postat av: Erik S

tack:) jag vet Jennifer:) Vi har ju pratat förr^^

2008-01-29 @ 17:36:48
URL: http://tankenom.blogg.se/tanken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0